2014. aug 26.

olcsó víz... betegség!

írta: Zsuzsa bach virágterapeuta
olcsó víz... betegség!

Sose vegyél olcsó ásványvizet, mindig is sejtettem, hogy ki fog borulni a bili!!! Ennél a mocsoknál még a csapvíz, vagy a kissé ciános kútvíz is jobb!!

VÍZ MAGA AZ ÉLET, nem mindegy mit iszol!!!!!

Szerintem a legjobb, ha van saját bevizsgáld kutad, sajnos nekem Bp-en nem megoldható, így én energetizálom a saját vizünket.
ha nincs semmi otthon csak csapvíz, akkor még hozzá teszek: pici szentelt vizet (kérj a templomból) +bach virágcsepp + energia!

Az is jó ha tisztítod, solarizálod (napoztatás), energetizálod saját magad!

Ha nem kaptál energetizálásra emlékeztetést, vagy divatos szóval beavatást, akkor se csüggedj!
Címkézd fel a vizedet, vagy írd rá a palackra alkoholos filccel, amilyen információt szeretnél magadba tenni:
Egészség, Tisztaság, Jókedv, Boldogság, Szerelem.... - te döntésed!


A víz átveszi a rezgést, amit magadévá teszel, és aképp kezd el rezegni a tested, szellemed.

Legjobb energetikájú vizek szerintem: Tündérvíz, Szentkirályi, Jana, Evian, San benedetto, Vera (2l-es), Voslauer

http://www.kiskegyed.hu/aktualis/kozugy/asvanyviz-betilt-hivatal-131144

Szólj hozzá

viz