2014. júl 05.

Vágjunk bele, avagy hol is kezdjem...

írta: Zsuzsa bach virágterapeuta
Vágjunk bele, avagy hol is kezdjem...

Halihó,

blogolásban még zöldfülű vagyok, de remélem hamar belejövök ebbe is. :)

Rengeteg témám van, ami a spiritualitáshoz kötődik, legyen az gyógyítás, meditáció, reinkarnáció, energiagyógyászat, jóslás, mágia vagy akár Bach virágterápia, vagy gyógynövénytan... Imádom a köveket, az aromaterápiát.

Szeretném ha ez egy interaktív blog lenne, ahol kérdeztek, én válaszolok, beszélgetünk és együtt születnek meg a megoldások :) Ehhez ti is kelletek, hogy megosszatok valamit Magatokból, hogy merjetek kérdezni, merjetek hozzászólni, válaszolni.

Minden téma érdekel, és sajnálattal állapítom meg, hogy minél nagyobb a tudás gömbje, annál nagyobb felületen érintkezik az ismeretlennel. :)) Ezért folytonos tanulásban vagyok, sok elengedéssel, ráeszméléssel a hátam mögött, de még korántsem készültem el úgy érzem. 6 éves lányom a legnagyobb Mesterem, bölcsességével, alázatával, feltétel nélküli szeretetével a legnagyobb példa.... már több évezrede, amit együtt járunk...

Páciensem történetei életem részei, igaz tapasztalásuk nem az enyém csak közvetve, amennyire mint terapeuta belefolyhatok; megérint a bizalom és az a felelősség, amit megosztanak Velem. Ez egy nagy tanítás számomra, folyamatos ráeszmélés a világra, a sorsokra, amit Mi írunk, mert hiszem, hogy a sors alakítható! Ennek kulcsszava a feltétel nélküli dualitástól mentes szeretet (mint rezgés, és nem érzelem) és a tudatosság!

Szeretem a természetet, az embereket, állatokat a növényeket... Mindent, ami természetes, amiben Isten lakik.... a természetes egyszerűséget, ami szép, ami teremtő, ami pozitív energiát áraszt, lehet az bármi....

Igyekszem a természetesen élni, natúr és bio, kézzel és hagyományosan készült termékeket, amiket szívesen ajánlok barátaimnak és ismerőseimnek.

Ennek következménye gyógyító webshopom is www.sziromiszom.hu egy gyógyító Bach virág- és más terápiákat alkalmazó webshop, ahol különféle bajokra ajánlok terápiát, gyógyító termékeket, amik tényleg használnak, nemcsak azért mert épp az a sláger a reklámokban!!  

Imádom, mert csak olyan termékek vannak benne, amik gyógyhatással rendelkeznek, főként bio, vagy natúr termékek. Energetikailag felmért termékek!

Megtalálhatsz itt házi kozmetikumokhoz alapanyagokat, bio szépítőszereket, bio élelmiszereket - amik babáknak is ajánlok, vagy kismamáknak, de vannak termékek a nagyiéknak is! :)

Mágikus termékek sem maradhatnak ki, amiket én is nap mint nap használok, vagy tanulmányaimban  sikerrel alkalmaztam.

Mottóm: Egészség természetes, a természetes egészséges!

Szólj hozzá

gyógyítás spiritualitás Bach virágterápia hol kezdjem el bio termékek