2014. sze 07.

Bach virágterápia, akit meggyógyított!

írta: Zsuzsa bach virágterapeuta
Bach virágterápia, akit meggyógyított!

Megosztom veletek, hogy milyen változás köszöntött be Szilvi életében, aki nagyon maga alatt volt, tele fájdalommal, csalódással, leállíthatatlan kínzó negatív gondolatokkal, amik mint egy fekete felhő követték.

Bach virágterápia konzultációt követően szuperül érzi magát, a Bach virágcseppeknek köszönhetően!!

1 hónapos szedés után!!
Ő már jól van! ..... és Te?

"Szia Zsuzsi! Azt ígértem neked a legutóbbi találkozásunkkor, hogy amit érzem a változásokat, azt jelentem. Nos, én teljesen kicserélődtem! Elégedetten konstatálják a kollégáim, és én magam is, hogy teljesen megváltoztam, méghozzá pozitív értelemben (állítólag megfiatalodtam). Az alvással nincs semmi gond, legkésőbb 10-kor alszom, sőt most hétvégén még délután is elég sokat és elég mélyet, és egyáltalán nem álmodom rosszakat. Gondolkodni nem tudok a dolgaimon, mintha le lenne blokkolva az agyam - nem is baj. Valahogy nem érdekel mi történik körülöttem, hidegen hagynak azok, amik máskor kihoztak a sodromból. A hangulatom igen virágos! Olyan, mintha tudnám, hogy hamarosan megnyerem a lottó ötöst. Fogalmam sincs, hogy mi ez a hihetetlen jó kedv és nyugalom, de eszméletlen jó érzés. Aztán korábban nagyon fáradt voltam, most meg pörgök, mint a mókus kávé után. Aztán elkezdtem pozitív lenni... még a tükörképem is tetszik, életemben először. Szóval jól érzem magam a bőrömben! Köszönöm szépen!!!!!! Puszi neked!!!! Szilvi"

Én köszönöm Neked, és tudom, hogy eléred a célod!

namaste11.jpg

Szólj hozzá